De gezondheid en veiligheid van alle inwoners blijven belangrijk. Maar ook de economische gezondheid van bedrijven mag niet uit het oog verloren worden. Met de campagne #tuurlijkda moedigt de deputatie de inwoners en bezoekers aan om te genieten waar het kan. Een pintje drinken op café, op restaurant gaan met 1,5 meter afstand of in een hotel op beide oren slapen? #tuurlijkda, het kan nog allemaal. De sociale mediacampagne loopt 6 weken en is een samenwerking met UNIZO Provincie Antwerpen (Unie van Zelfstandige Ondernemers), NSZ (Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen), Horeca Vlaanderen (beroepsfederatie van café- en restauranthouders en hoteliers), AHA (Antwerp Hotel Association), Comeos (Belgische federatie van de handel en diensten) en Toerisme Provincie Antwerpen (de provinciale reisbestemmingsorganisatie voor o.a. Kempen en Scheldeland).
Luk Lemmens
Eerste gedeputeerde van de provincie Antwerpen
Kruimelpad
Deputatie steunt ondernemers met opvallende #tuurlijkda campagne
Gepubliceerd op donderdag 3 september 2020
Deputatie provincie Antwerpen werkt samen met UNIZO Provincie Antwerpen, NSZ, Horeca Vlaanderen, AHA, Comeos en Toerisme Provincie Antwerpen aan positieve economische beeldvorming.
De deputatie van de provincie Antwerpen blijft bezorgd over de sociaal-economische gevolgen die de extra coronamaatregelen in de provincie veroorzaken. De zwaar getroffen ondernemers in de horeca en de toeristische sector, én onze winkeliers krijgen een duwtje in de rug met deze campagne.
Provincie Antwerpen